Dostawca Internetu Historia

dostawca internetu

Dostawca Internetu WIC działa od dnia 23-go lutego 2002 roku  Firna Wic została otwarta jako kawiarenka internetowa w Katowicach. Do Państwa dyspozycji było 30 stanowisk komputerowych i 200Mbit-owe łącze sala do wynajęcia .  W roku dostawca internetu2003 jako firma IT WIC rozszerzyliśmy zakres swoich usług koncentrując się na zakresie usług teleinformatycznych.  Przez 10 lat działania stworzyliśmy jedną z głównych sieci w centrum Katowic, bezpiecznych sieci telekomunikacyjnych w tym kraju. Jesteśmy dumni z wysokiej jakości świadczonych przez nas usług. W sensie prawnym, i w pewnym przybliżeniu, użytkownicy sieci komputerowej są również jej beneficjentami.

Od 11 lat na polskim rynku dostarczamy nawet najbardziej złożone technicznie i niezawodne rozwiązania telekomunikacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta.

Świadczymy usługi dostępu do sieci Internet w Centrum Katowic za pomocą wybudowanej przez nas sieci LAN.

Wszystkie usługi świadczone przez It Wic-Feniks objęte są gwarancją jakości SLA.

Inwestycje w biznesowy dostęp do Internetu to bardzo szybki zwrot poniesionych nakładów

Dzięki naszej usłudze zapewnicie Państwo swojej Firmie profesjonalny, i niezawodny dostęp do sieci na bardzo atrakcyjnych warunkach. Zyskacie Państwo nieograniczony dostęp do informacji, możliwość stałego śledzenia poczynań konkurencji a także natychmiastowy kontakt z klientami i partnerami biznesowymi Wszystkie te zalety, bardzo szybko przyczynią się do łatwiejszego i skuteczniejszego zarządzania Państwa Firmą

To tylko nieliczne z możliwości i korzyści jakie stwarza odpowiedni dostęp do Internetu.

Aby zapoznać się bliżej z nasza oferta umów się z nami na rozmowę dzwoniąc pod numer telefonu:

32 25 99 523

 

 It Wic-Feniks jako dostawca internetu wyróżniają:

  • Nastawienie na klienta biznesowego – jedyny operator świadczący usługi wyłącznie dla biznesu ze znajomością specyfiki rynku, wieloletnim doświadczeniem i stale rosnącym gronem obsługiwanych Klientów
  • Elastyczność – szyte na miarę rozwiązania, adekwatnie do potrzeb Klienta – brak biurokratyzmu (jak w wielkich telekomach), szybka reakcja na pojawiające się zmiany rynkowe
  • Kompleksowość oferty – możliwość pełnego zaspokajania potrzeb Klientów w obszarze usług telekomunikacyjnych
  • Dyscyplina finansowa – firma dynamicznie się rozwija, zwiększając przychody i racjonalnie gospodarując kosztami (inwestujemy mądrze, nie spalamy niepotrzebnie pieniędzy, pracujemy nad wzrostem wartości firmy)
  • Sprawność biznesowa – umiejętność realizacji skomplikowanych projektów i procesów biznesowych w oparciu o posiadane zasoby, unikalne know how w obszarze pozyskiwania i utrzymania klientów biznesowych
  • Profesjonalna, wykwalifikowana, kreatywna i wysoce zmotywowana kadra menedżerska zorientowana na realizację celów biznesowych
  • Zaawansowane zaplecze technologiczne – umiejętność wykorzystywania różnorodnych, najnowszych technologii i tworzenia złożonych rozwiązań